Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2022

το παλικάρι, ο ιός, η μάνα


Είσαι άρρωστος και μένεις στο κρεββάτι
ο πυρετός έβαψε τα μαγουλά σου κόκκινα
κι έκλεισε τα ματάκια σου

Όταν ήσουν γερός κι έτρεχες πάνω κάτω 
έκανες το σπίτι ανάστατο
με ξαναμμένα τα μάγουλα από ευτυχία
έπεφτες στην αγκαλιά μου
με κοιτούσες με προσμονή και
παρακαλούσες για να σου πω παραμύθι
μα ποτέ δεν έφτανε ο χρόνος,
έβαζα τις δουλειές σε προτεραιότητα

Τώρα έχω χρόνο, είμαι δίπλα σου, 
σκέφτηκα να σου πω το παραμύθι μας
μα δεν ακούς από τον πολύ πυρετό...

Άνοιξε τα ματάκια σου, χαρά μου,
ξύπνα να ακούσεις το παραμύθι
"...ο πρίγκιπας με το σπαθί του νίκησε το θεριό
κι ελευθερώθηκε όλη η χώρα..."
ξύπνα, πρίγκιπά μου, να νικήσεις τον ΄"ιό"

Άνοιξε τα ματάκια σου, χαρά μου
να πάρω εγώ την αρρώστια σου
να ανασάνεις, να μην υποφέρεις

Μελιτίνη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου