Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2022

γράμμα στη μαμά

Αγαπημένη μου μαμά
πολυαγαπημένη μου μαμά

    Πέρασαν πολλά χρόνια από τότε που με κράτησες για πρώτη φορά στην αγκαλιά σου. Αγωνιάς ακόμη για μένα κι όταν ακόμη σου θυμίζω την ηλικία μου... για την οποία δείχνεις να αδιαφορείς...
    Σήμερα άκουγα το απολυτίκιο: 
"Χαῖρε Κεχαριτωμένη Θεοτόκε Παρθένε, ἐκ σοῦ γὰρ ἀνέτειλεν ὁ Ἥλιος τῆς δικαιοσύνης, Χριστὸς ὁ Θεὸς ἠμῶν, φωτίζων τοὺς ἐν σκότει. Εὐφραίνου καὶ σὺ Πρεσβῦτα δίκαιε, δεξάμενος ἐν ἀγκάλαις τὸν ἐλευθερωτὴν τῶν ψυχῶν ἠμῶν, χαριζόμενον ἠμὶν καὶ τὴν Ἀνάστασιν."
    της Υπαπαντής του Σωτήρος, με το οποίο χαιρετούμε την Θεοτόκο Παρθένο. Από την Παναγία ανέτειλε ο Ήλιος της δικαιοσύνης. Μαζί με την Παναγιά μας γιορτάζουν όλες οι μάνες!
    Αγαπημένη μου μαμά, εύχομαι χρόνια πολλά να σε χαιρόμαστε. Χρόνια πολλά να ζούμε στην καλοσύνη σου. Χρόνια πολλά να απολαμβάνουμε την αγάπη σου. Χρόνια πολλά να συνεχίσεις να μας μαζεύεις σαν κλώσα κάτω από τις φτερούγες σου.
    Αγαπημένη μου μαμά, εύχομαι χρόνια πολλά με υγεία και πολλή δύναμη. Να είσαι χαρούμενη, μαμά, και να συνεχίζεις να τραγουδάς τη χαρά, να δοξάζεις τον Θεό!
Χρωστάω πολλά, μαμά, σ΄ ευχαριστώ, μαμά.

Με πολλή αγάπη
τα αδέλφια μου κι εγώ
Μελιτίνη
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου