Τετάρτη 3 Φεβρουαρίου 2021

είσαι έτοιμος;

 

- πίστη σε θέλω στη ζωή μου συνέχεια,
    κάποιες φορές σε χάνω, μη φεύγεις
- μόνο όταν δίνεις τη θέση μου σε άλλους
- είναι τις φορές που λείπεις
- όχι, θυμήσου καλύτερα, 
    φωνάζεις κοντά σου την αγωνία 
    κι εγώ γλιστράω σε άλλη θέση,
    άλλοτε την αδημονία και το άγχος,
    για το άγχος να επισημάνω πως 
    του δίνεις πάντα την δική σου θέση
- έχεις δίκιο πίστη...
- μάθε το, είμαι απλή, αληθινή
    αλλά είμαι μοναδική
    με μένα ελέγχεις πράγματα που δεν βλέπεις
    ανεβαίνεις σε γέφυρα που δεν βλέπεις το τέρμα της
    κι ελπίζεις να φτάσεις 
    είσαι έτοιμος;
Μελιτίνη
«Ἔστι δὲ πίστις ἐλπιζομένων ὑπόστασις, 
πραγμάτων ἔλεγχος οὐ βλεπομένων» (Εβρ. 11,1)

σήμερα 3 Φεβρουαρίου γιορτάζουν:

  • Δίκαιος Συμεών ο Θεοδόχος και Άννα η Προφήτιδα
  • Άγιοι Σταμάτιος και Ιωάννης οι αυτάδελφοι και ο συνοδίτης αυτών Νικόλαος οι Νεομάρτυρες εκ Σπετσών
  • Άγιοι Αδριανός και Εύβουλος
  • Άγιος Βλάσιος ο Βουκόλος
  • Προφήτης Αζαρίας
  • Άγιοι Παύλος και Σίμων οι Μάρτυρες
  • Όσιος Κλαύδιος
  • Άγιος Κελερίνος ο Μάρτυρας
  • Άγιος Λαυρέντιος Αρχιεπίσκοπος Καντουαρίας
  • Όσιος Ανσέριος Απόστολος της Δανίας και της Σκανδιναβίας
  • Άγιος Ρωμανός ο Πρίγκιπας
  • Άγιος Ιάκωβος Αρχιεπίσκοπος Σερβίας
  • Άγιος Συμεών εκ Ρωσίας
  • Όσιος Σάββας ο Πνευματικός
  • Όσιος Παύλος εκ Ρωσίας
  • Άγιος Νικόλαος Κασάτκιν Επίσκοπος Ιαπωνίας ο Ισαπόστολος
  • Άγιος Ιγνάτιος Επίσκοπος Μαριουπόλεως
  • Αγία Βερβούργα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου