Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2021

γράμμα στη μαμά μου

 


πολυαγαπημένη μου μαμά
χρόνια πολλά 
Σήμερα που είναι η γιορτή της Μάνας Παναγιάς γιορτάζεις κι εσύ η δική μου μαμά. Θέλω να σου πω την αγάπη μου και την ευγνωμοσύνη μου. 
Μεγάλωσες τα αδέλφια μου κι εμένα με ό,τι σου έλεγε κάθε φορά η καρδιά σου. Τώρα θα μιλήσω για μένα. Ήσουν πάντα δίπλα μου, με παρακολουθούσες άγρυπνη από το πρώτο μου βήμα, έτοιμη να με στηρίξεις να μη πέσω. Κι όταν μετά δυνάμωσαν τα βήματα εσύ πάντα άγρυπνη αλλά από διακριτική απόσταση. 
Μ' εμπιστεύθηκες από την αρχή κι εγώ προσπαθούσα να μη σε απογοητεύσω. Συγνώμη μαμά για τις φορές που χρειάστηκες να περιμένεις να γυρίσω σπίτι. Ήμουν ελεύθερη να κάνω τις επιλογές μου κι εσύ τις στήριζες. 
Μου έμαθες να ψελλίζω προσευχές πριν ακόμη καλά καλά μιλήσω, η ζωηράδα μου μέσα στο ναό δε σε εμπόδισε ποτέ να με παίρνεις μαζί σου. Η πρώτη μου επιτυχία ήταν εκεί γύρω στα τρία που κατάφερα να μείνω στο ίδιο στασίδι, ακόμη θυμάμαι εκείνη τη χαρά της νίκης.
Όποτε έμπαινα σπίτι, σ' άκουγα να τραγουδάς και τις Κυριακές να ψάλλεις, τότε ήταν πάντα λιακάδα στο σπίτι μας. 
Κι όταν όλοι έλεγαν να αγκαλιάσω τη λογική, εσύ μου είπες να κάνω ότι θέλει η καρδιά μου κι έχει ο Θεός, έτσι πέτυχα αυτό που ήθελα! 
Πάντα δοτική ξεπερνούσες τις προσδοκίες μου. 
Είπα να σου γράψω, αλλά μπερδεύτηκα μέσα στα πλούσια, όμορφα, ανέμελα και χαρούμενα που έζησα στα αληθινά παιδικά μου χρόνια...
σ' ευχαριστώ μαμά γιατί είσαι εσύ
 σ' ευχαριστώ μαμά για την αγάπη σου 
σ' αγαπώ πολύ μαμά

η κόρη σου

Μελιτίνη


σήμερα 2 Φεβρουαρίου γιορτάζουν:

  • Υπαπαντή του Κυρίου και Θεού και Σωτήρος ημών Ιησού Χριστού
  • Άγιος Αγαθόδωρος
  • Άγιος Ιορδάνης ο εκ Τραπεζούντας
  • Άγιος Γαβριήλ ο Οσιομάρτυρας ο εν Κωνσταντινουπόλει
  • Όσιος Ευθύμιος εκ Γεωργίας
  • Σύναξη της Υπεραγίας Θεοτόκου της Απεκοής
  • Σύναξη της Υπεραγίας Θεοτόκου της Γουμενίσσης
  • Σύναξη της Υπεραγίας Θεοτόκου της Κακιάς Μέλισσας
  • Σύναξη της Υπεραγίας Θεοτόκου της Υπαπαντής
  • Σύναξη της Υπεραγίας Θεοτόκου της Φλεβαριωτίσσης ή Λιβύης
  • Σύναξη της Υπεραγίας Θεοτόκου της Φλεβαριωτίσσης
  • Σύναξη της Υπεραγίας Θεοτόκου της Χρυσαλινιωτίσσης
  • Σύναξη της Υπεραγίας Θεοτόκου της Μαρουλιανής
  • Σύναξη της Παναγίας της Θαλασσίτρας στην Μήλο
  • Σύναξη της Υπεραγίας Θεοτόκου «η Αγία Υπακοή»
  • Σύναξη της Παναγίας της Καρυδιανής στο Λασίθι Κρήτης
  • Σύναξη της Παναγίας του Μπελώνια στην Σαντορίνη
  • Σύναξη της Παναγίας Κουτσουριώτισσας στην Ερατεινή Φωκίδος
  • Σύναξη της Παναγίας Μεγαλομάτας στην Τήνο
  • Σύναξη της Παναγίας της Ατταλειώτισσας στη Καλαμωτή της Χίου
  • Σύναξη της Παναγίας της Αρκουδιώτισσας στα Χανιά
  • Σύναξη της Παναγίας της Σεϊδανάγιας στην Παλαιά Πόλη της Ιερουσαλήμ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου