Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2021

εκτός δικτύου

 


ο φόβος μου έγινε πραγματικότητα
ήμουν χθες εκτός δικτύου και πάγωσα
ένιωσα απομόνωση και εγκατάλειψη
χωρίς ενημέρωση, επικοινωνία, τηλεργασία, 
διασκέδαση, αγορές,...
όλος ο κόσμος μου εικονικός
μέσα στα δυαδικά ψηφία του Κυβερνοχώρου

κλειστή η οθόνη μπροστά  μου
αναγκάστηκα να κοιτάξω γύρω μου
έστρεψα τα μάτια και είδα ανθρώπους
τι όμορφοι που είναι οι άνθρωποι!
είδα αδυναμίες και δύναμη
είδα πρόσωπα κι ανάγκες
είδα, είδα, είδα,... κι ένιωσα

ήμουν χθες εκτός δικτύου και έζησα...!
 
Μελιτίνη

σήμερα 27 Φεβρουαρίου γιορτάζουν:

  • Ὁ Ὅσιος Προκόπιος ὁ Ὁμολογητής ὁ Δεκαπολίτης
  • Ὁ Ἅγιος Νήσιος ὁ Μάρτυρας
  • Οἱ Ἅγιοι Ἀβουδάντιος, Ἀλέξανδρος, Ἀντίγονος, Καλανός, Ἰανουάριος, Μακάριος, Σεβηριανός, Τιτιανός, Φορτουνίων οἱ Μάρτυρες καὶ οἱ σὺν αὐτοῖς Μαρτυρήσαντες
  • Ὁ Ἅγιος Γελάσιος ὁ Μάρτυρας
  • Οἱ Ὅσιοι Ἀσκληπιὸς καὶ Ἰάκωβος
  • Ὁ Ὅσιος Θαλλέλαιος
  • Ὁ Ὅσιος Στέφανος
  • Ὁ Ὅσιος Τιμόθεος ὁ ἐν Καισαρείᾳ
  • Ὁ Ἅγιος Λέανδρος Ἐπίσκοπος Σεβίλλης
  • Ὁ Ὅσιος Τίτος ἐκ Ρωσίας
  • Ὁ Ἅγιος Ἠλίας ὁ Νεομάρτυρας
  • Ὁ Ὅσιος Φώτιος ἐκ Ρωσίας
  • Ὁ Ἅγιος Ραφαὴλ Ἐπίσκοπος Μπρούκλυν


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου