Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2021

μου μίλησαν... τα άστρα


απόψε μέτρησα τα αστέρια, 
Θεέ μου, Σ' έψαχνα, 
κι εκείνα μου μίλησαν
το καθένα με το φως του
αποκάλυψαν τον ρυθμό του στερεώματος
τότε κατάλαβα
πως το φως στη ζωή μου είσαι Εσύ, Θεέ μου
δεν έχασα χρόνο μετρώντας
βρήκα ρυθμό, κέρδισα φως, πολύ φως
το Φως

Μελιτίνη

σήμερα 26 Φεβρουαρίου γιορτάζουν:

  • Ὁ Ἅγιος Πορφύριος Ἐπίσκοπος Γάζης
  • Ἡ Ἁγία Φωτεινὴ ἡ Μεγαλομάρτυς ἡ Σαμαρείτιδα
  • Οἱ Ἁγίες Φωτώ, Φῶτις, Παρασκευή, Κυριακὴ καὶ Ἀνατολὴ οἱ Μάρτυρες ἀδελφὲς τῆς Ἁγίας Φωτεινῆς
  • Οἱ Ἅγιοι Ἰωσῆς καὶ Βίκτωρ οἱ Μάρτυρες υἱοὶ τῆς Ἁγίας Φωτεινῆς
  • Ὁ Ἅγιος Σεβαστιανὸς ὁ δοῦκας
  • Ὁ Ἅγιος Θεόκλητος ὁ Μάρτυρας ὁ φαρμακὸς
  • Οἱ Ἅγιοι Βίκτωρ καὶ Χριστόδουλος οἱ Μάρτυρες
  • Ὁ Ἅγιος Νικόλαος ὁ Κατοπινός
  • Ὁ Ὅσιος Σεβαστιανὸς ἐκ Ρωσίας
  • Ὁ Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Νεομάρτυρας ὁ Κάλφας
  • Σύναξις Ὑπεραγίας Θεοτόκου ἐν Κιέβῳ Ρωσίας


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου