Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2020

τι κάνουν οι ζητιάνοι;

Μιλούσα με μια φίλη, μου έλεγε τα τελευταία δυσάρεστα νέα για κοινούς φίλους και λυπήθηκα. Αυθόρμητα γεννήθηκε το ερώτημα:
 - τι κάνουν οι ζητιάνοι; και το είπα δυνατά.
Δεν ήξερε κάτι για να απαντήσει. Μα ούτε κι εγώ αναρωτήθηκα αυτές τις μέρες του απαγορευτικού, πως ζουν οι ζητιάνοι; 
Κλεισμένη μέσα στο σπίτι αλλά και στον εαυτό μου αφήνω να κυριαρχούν μόνο τα σημαντικά ζητήματα για μένα. Όπως η μοναξιά που νιώθω στη ζέστη του στολισμένου σπιτιού μας. Νιώθω επίσης περιορισμένη στις εξόδους μου, στις επιλογές μου. Αφήνω την αβεβαιότητα να προκαλεί τρόμο στην ψυχή μου. Οι σκοτεινές συννεφιασμένες μέρες και οι βροχερές μεγάλες νύχτες σβήνουν σιγά σιγά την ηρεμία. Ταυτόχρονα έχω όλα τα αγαθά στην πόρτα μου. Και όλο τον κόσμο στην οθόνη μου. 
 - τι κάνουν, άραγε, οι ζητιάνοι; 
Καιρός, ψυχή μου, να βγεις από το κουκούλι του εγωκεντρισμού και να αντικρύσεις το φως της πραγματικότητας μέσα στη λάμψη του εορτασμού των Χριστουγέννων. Να κάνεις την κίνηση προς τους αδελφούς. Να αυξήσεις την προσευχή σου, να αναζητήσεις τρόπους για να βρεις τους αδελφούς... λένε, πως η αγάπη είναι εφευρετική..., και τότε θα βρεις το μονοπάτι που οδηγεί στη φάτνη της Βηθλεέμ!... -Εκεί δεν υπάρχει απαγόρευση!-
Ίσως εκεί βρω κι εγώ την απάντηση στο παραπάνω ερώτημα: 
- τι κάνουν οι ζητιάνοι;
Μελιτίνη

σήμερα 8 Δεκεμβρίου γιορτάζουν:

  • Όσιος Πατάπιος
  • Άγιοι Σωσθένης, Κηφάς, Απολλώς, Τυχικός, Καίσαρ και Επαφρόδιτος οι Απόστολοι εκ των Εβδομήκοντα
  • Όσιος Σωφρόνιος επίσκοπος Κύπρου
  • Άγιος Αέρος ο αρχιεπίσκοπος
  • Όσιος Παρθένιος ο εν Χίω

 

1 σχόλιο: