Παρασκευή 9 Οκτωβρίου 2020

σήμερα... αγχώθηκα




Αγαπημένο ημερολόγιο
    Σήμερα για άλλη μία φορά αγχώθηκα. Βλέπω, βγαίνουν τα εξανθήματα,  με περιτυλίγουν σαν βέργες σε κλουβί. Δεν κράτησα την υπόσχεση που είχα δώσει στον εαυτό μου για πολλοστή φορά. Κάθομαι παγωμένη από άγχος ενώ η λογική μού θυμίζει την Πρόνοια του Θεού στη ζωή μας. Πόσες φορές είχα πει ο,τι δε θα αφήνω τον πανικό της στιγμής να κυριεύσει το μυαλό μου... Πόσες φορές πάλι με ευγνωμοσύνη είδα τις επεμβάσεις του Θεού στη ζωή μου και έτριβα τα μάτια μου! 
    Κι όμως η αδυναμία μου κυριαρχεί στη σκέψη... το συναίσθημα ανεξέλεγκτο... αδυνατίζει τη μνήμη!
    Σήμερα έχω ανάγκη να σηκωθώ επιτέλους από το σιδερένιο κλουβί του άγχους, να απελευθερωθώ! Η πόρτα είναι ανοιχτή, από μένα εξαρτάται η έξοδος. Η εμπειρία της απόλυτης πίστης είναι στις αποσκευές μου, όπως και της ολιγοπιστίας. 
    Επιλέγω να ζήσω με πίστη, με εμπιστοσύνη στην Αγάπη του Θεού, την Πρόνοιά Του για όλους και για όλα. Για τα πουλάκια του Ουρανού, τις αλεπούδες στα δάση, τις τρίχες των μαλλιών μου, την αδυναμία μου, την ψυχή μου... Επιλέγω να ζήσω ελεύθερη μέσα στην Παρουσία Του! Κι όταν λέω ελεύθερη εννοώ χωρίς άγχος, αγωνία και stress.    Επιλέγω να καλωσορίζω κάθε ευλογία της καθημερινότητας!

Μελιτίνη 

 

σήμερα 9 Οκτωβρίου γιορτάζουν: 

  • Άγιος Ιάκωβος του Αλφαίου, ο Απόστολος
  • Όσιοι Ανδρόνικος και Αθανασία η συμβία του
  • Δικαίων Αβραάμ και Λωτ του ανεψιού του
  • Οσία Ποπλία η Ομολογήτρια
  • Όσιος Πέτρος «ο από στρατιωτών»
  • Άγιος Τύχων Πατριάρχης Μόσχας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου