Πέμπτη 8 Οκτωβρίου 2020

Οδός Αλήθειας


Την Αλήθεια τη συνάντησα πάνω σε έναν απότομο βράχο. Μ' άφησε να πλησιάσω τόσο όσο να ακούγομαι χωρίς να κινδυνεύω 
- Θα μείνεις πολύ ακόμα εκεί πάνω; ρώτησα
- Εδώ είναι η θέση μου
- Μόνη πάνω στο βράχο;
- Δεν τη διάλεξα τη θέση αλλά και δεν είχα άλλη επιλογή
- Δεν καταλαβαίνω
- Άκουσέ με προσεκτικά. Εδώ πάνω υπάρχουν οι προϋποθέσεις για μένα. Είμαι η Αλήθεια κι αυτό σημαίνει πως πρέπει 
να είμαι μόνη για να είμαι ξεκάθαρη, χωρίς άλλες προσμίξεις... 
να είμαι ψηλά για να είμαι ορατή από όλους όσους θέλουν να με βρουν... 
να είμαι πάνω από τα κύματα μικρά ή μεγάλα, για να είμαι πάνω από όλες τις μίζερες δικαιολογίες, τις ταπεινές δολοπλοκίες, τα ύπουλα ή και ανόητα ψέματα...
- Εκεί όμως που είσαι δεν ακούγεσαι αρκετά μακριά από το κύμα που σκάει
- Δεν θέλω να επιβάλω την παρουσία μου. Όποιος θέλει να με δει, να με ακούσει, θα έρθει κοντά, όπως έκανες κι εσύ!
- Θέλω τόσα πολλά να σε ρωτήσω. Θέλω να μάθω την αλήθεια για την πανδημία, για τον θάνατο, για τον πόλεμο, για τη ζωή, για τον Θεό, για..., έλεγα κι έλεγα. 
Η αλήθεια μ' άφησε να τα πω όλα και μετά είπε.
- Πρέπει να βρεις την Οδό για να βρεις την Αλήθεια... πρόλαβα ν' ακούσω καθώς ένα τεράστιο κύμα έσκαγε με δύναμη πάνω στον βράχο και δεν άκουσα τη συνέχεια. Η Αλήθεια ακίνητη, αγέρωχη, πανέμορφη μιλούσε και χαμογελούσε. 
Δεν άκουγα. Αλλά τότε θυμήθηκα που είχα ακούσει σ' ένα κήρυγμα "Εγώ ειμί η Οδός και η Αλήθεια και η Ζωή...", θυμήθηκα, Θεέ μου, την αποκάλυψή σου. Ήξερα την Οδό της Αλήθειας! Γιατί έψαχνα μακριά Σου;
Μελιτίνη

σήμερα 8 Οκτωβρίου γιορτάζουν:

  • Οσία Πελαγία
  • Αγία Πελαγία η Παρθένος
  • Αγία Ταϊσία
  • Άγιος Ιγνάτιος ο νέος Οσιομάρτυρας
  • Άγιος Τρύφων της Βιάτκα
  • Άγιος Ιγνάτιος ο Οσιομάρτυρας

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου