Σάββατο 12 Σεπτεμβρίου 2020

μίλα μου για την αγάπη 16

 


    - Σε βλέπω χαρούμενη...
    - Είμαι χαρούμενη, πούλησα το διαμέρισμα. Μόλις τέλειωσα με όλα τα σχετικά.
    - Σε καλή μεριά
    - Ευχαριστώ
    - Μα που πας προς τα δω;
    - Στα αδέλφια μου να τους δώσω κάτι από αυτά που πήρα
    - Μα είναι δικά σου
    - Να χαρούν με τη χαρά μου, να πιουν ένα κρασί στην υγειά μου

είπε και εγώ ήξερα πως ήταν το μοναδικό που δεν μπόρεσαν να αρπάξουν τα αδέλφια της. Το ήξερε πολύ καλά. Αγαπούσε τα αδέλφια της και δεν είχε σκοπό να αφήσει τον πόνο της αδικίας να πικράνει την καρδιά της, ούτε να πάρει μερίδιο από την αδελφική αγάπη!

Μελιτίνη

σήμερα 12 Σεπτεμβρίου γιορτάζουν:
  • Άγιος Αυτόνομος
  • Άγιος Κουρνούτος ο Ιερομάρτυρας επίσκοπος Ικονίου
  • Άγιος Ιουλιανός ο πρεσβύτερος Αγκύρας από τη Γαλατία
  • Άγιος Θεόδωρος ο Ιερομάρτυρας, επίσκοπος Αλεξανδρείας
  • Άγιοι Μακεδόνιος, Θεόδουλος και Τατιανός
  • Όσιος Δανιήλ ο Θάσιος
  • Άγιος Ωκεανός
  • Άγιος Κουρνούτας ο εν την Αχεράν ασκήσας
  • Άγιος Ανδρόνικος «ὁ ἐν τὴ Ἀτρώα»
  • Άγιος Albeus
  • Ανάμνηση αφωνίας και όρασης του Ζαχαρία


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου