Πέμπτη 30 Ιουλίου 2020

μίλα μου για την αγάπη 11

Η αγάπη όλα τα σκεπάζει
Μια μικρή λεπτομέρεια με στοιχειώνει από μικρή, το μέτρο της αγάπης, της ευγένειας της καλοσύνης. 
Ήμασταν διακοπές με μια άλλη φιλική οικογένεια.  Είχα πιει το γάλα μου κι ήμουν περήφανη που το είχα καταφέρει και άφησα το ποτήρι μου στο περβάζι του παραθύρου. 
Πήγαμε για μπάνιο,  ήρθαμε και πεινασμένοι καθίσαμε να φάμε.  
Το ποτήρι ήταν ακόμη εκεί μαζί με μύγες.
"Ποιος άφησε το ποτήρι εδώ και γεμίσαμε μύγες;"  άκουσα και περίμενα τη γη ν' ανοιξει να με καταπιεί...
"Εγώ," είπε η γιαγιά μου, "πωπω το ξέχασα" και μου κλείσε το μάτι όταν δεν την έβλεπαν. 
Δε μιλήσαμε ποτέ για αυτό. Η γιαγιά έφυγε στον Ουρανό. Μα τη νιώθω κοντά μου πολυ περισσότερο όταν θυμάμαι αυτό το ασήμαντο κατά τα άλλα περιστατικό! 
Είχα πάρει ένα σπουδαίο, υπέροχο μάθημα αγάπης. Τότε δεν το είχα καταλάβει αλλά όταν μεγαλωσα κι έμαθα να διαβάζω βρήκα στον ύμνο της αγάπης τη θεωρία: "η αγάπη πάντα στέγει" αυτό που είχε κάνει πράξη η γιαγιά...!
Μελιτίνη

Σήμερα 30 Ιουλίου γιορτάζουν:
  • Άγιοι Σίλας, Σιλουανός, Επαινετός, Κρήσκης και Ανδρόνικος οι Απόστολοι
  • Άγιοι Σίλας, Σιλουανός, Επαινετός, Κρήσκης και Ανδρόνικος οι Απόστολοι
  • Αγία Ιουλίττη από την Καισαρεία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου