Σάββατο 9 Μαΐου 2020

αύριο στη γιορτή σου...

μαμά, 
ψάχνω να βρω το όμορφο λουλούδι,
το πιο όμορφο τραγούδι,
ψάχνω να βρω τις λέξεις, μαμά,
για να σου τις τραγουδήσω 
να ξεκουράσω τον πόνο σου
να γιατρέψω την αγωνία σου, μαμά
αλλά δε βρίσκω

ψάχνοντας και σέρνοντας τα βήματά μου
έφτασα έξω από ένα εκκλησάκι
εκεί βρήκα την Παναγία
και της τα είπα όλα για μένα, 
για σένα, μαμά.

Μάνα του κόσμου η Παναγία
με κατάλαβε κι ένιωσα το χάδι της
να, σαν το δικό σου, μαμά
μου έδωσε λέξεις, συμβουλές

για τη γιορτή σου 
ετοίμασα δώρα, τραγούδια 
και μια υπόσχεση

σήμερα όπως και κάθε μέρα 
υπόσχομαι, θα γιορτάζω μαζί σου,
δε θα κρύβω, ποτέ πια,
τη χαρά μου,το ευχαριστώ μου
την αγάπη μου, μαμά!

Μελιτίνη
σήμερα 9 Μαίου γιορτάζουν:

  • Προφήτης Ησαΐας
  • Άγιος Χριστόφορος ο Μεγαλομάρτυρας
  • Άγιος Νικόλαος ο εν Βουνένοις
  • Αγίες Ακυλίνα και Καλλινίκη
  • Άγιοι Επίμαχος και Γορδιανός
  • Άγιος Μάξιμος Πατριάρχης Ιεροσολύμων
  • Άγιος Κωνσταντίνος ο Μάρτυρας, βασιλέας των Σκώτων
  • Όσιος Ιωσήφ της Όπτινα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου