Τρίτη 5 Μαΐου 2020

στην αδελφή μου

μικρή αδελφή


η επιθυμία σφοδρή μα το χέρι αδύναμο
να γράψει για την αδελφική αγάπη
για σένα μικρή μου αδελφή...

συναισθήματα συγκλονίζουν
αναμνήσεις γλυκαίνουν 
βιώματα πλουτίζουν...

στην πιο απρόβλεπτη ανάγκη
είσαι παρούσα!

χαίρομαι πολύ 
πραγματικά
και ουσιαστικά 
μαζί σου

μια ώρα με σένα αδελφούλα μου
είναι μια καλή ώρα

νιώθω να έχω όλα τα καλά του κόσμου
πλούσια, υγιής και δυνατή!

Θεέ μου, σ' ευχαριστώ
για τη μικρή μου αδελφή
Παναγία μου, Σου την εμπιστεύομαι.

Μελιτίνη
αφιερωμένο 
σε όλες τις μικρές αδελφές, 
στην ευλογία της παρουσίας τους

σήμερα  5 Μαΐου γιορτάζουν: 

  • Αγία Ειρήνη η Μεγαλομάρτυς
  • Άγιος Ευθύμιος ο Θαυματουργός Επίσκοπος Μαδύτου
  • Άγιος Εφραίμ ο Μεγαλομάρτυρας και θαυματουργός
  • Άγιοι Νεόφυτος, Γάιος και Γαϊανός οι Μάρτυρες
  • Ανάμνηση των εγκαινίων του ναού της Υπεραγίας Θεοτόκου εν τοις Κύρου
  • Άγιοι Ειρηναίος, Ειρήνη και Περεγρίνος οι Μάρτυρες εκ Θεσσαλονίκης
  • Όσιος Μιχαίας του Ραντονέζ
  • Άγιος Γερόντιος Επίσκοπος Μιλάνου
  • Όσιος Αδριανός εκ Ρωσίας
  • Σύναξη της Υπεραγίας Θεοτόκου εν Σιέρπουχωφ Ρωσίας
  • Οσία Μάρθα Μονεμβασίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου