Τρίτη 26 Μαΐου 2020

Φως αναστάσιμο

Χριστός Ανέστη!
Απόψε γιορτάζουμε την απόδοση του Πάσχα. 
Ειδικά φέτος θα ζήσουμε την αναστάσιμη Θεία Λειτουργία. 
Θα ζήσουμε την Ανάσταση
Θα ανάψουμε την πασχαλιάτικη λαμπάδα μας
με το ανέσπερο Φως!


Και μέσα στο βαθύτερο σκοτάδι της ψυχής μου
θ’ ανάψει απόψε το Φως!
Φως ανέσπερο!
Φως αναστάσιμο!
Στ’ αλήθεια πόσο μεγάλο και χαοτικό το σκοτάδι,και πόσο καθαρή και ταπεινή η φλόγα Σου!
Κι όμως αυτή αρκεί για να δώσει υπόσταση στην ύπαρξή μου.
Βλέπω τα χέρια και τα πόδια μου, τον κορμό μου, μπορώ κι αγγίζω το πρόσωπό μου.
Αυτό το πρόσωπο που Εσύ έπλασες και μου χάρισες με την ζωή, την ζωή Σου.
Και σ’ όλα αυτά Σε βλέπω χάρη στο φως! Σου μοιάζω!
Τι κι αν τρεμοπαίζει; Είναι ζωντανή και δεν σβήνει η φλόγα Σου. 
Μου μιλά και η δική μου σιωπή της απαντά.
Ω Φως ανέσπερο κι αναστάσιμο, διάλυσε το σκοτάδι της ψυχής μου.
Ω Φως γλυκύ μου! Η παρουσία Σου είναι αισθητή ακόμα και με κλειστά τα μάτια.
Γιατί; Γιατί θα ζεις εντός μου! 
Κάνε μου την χάρη, κι άναψε το Φως σου Κύριε στην ψυχή μου,
κι ας πάρει φωτιά η ύπαρξή μου για χάρη Σου!
Αμήν. 
Ερατώ Α.Μ.


σήμερα 26 Μαΐου γιορτάζουν:

  • Άγιος Κάρπος ο Απόστολος από τους Εβδομήκοντα
  • Άγιος Αλφαίος ο Απόστολος
  • Άγιος Αλέξανδρος από την Θεσσαλονίκη ο Δερβίσης
  • Άγιος Συνέσιος ο Επίσκοπος
  • Άγιος Αβέρκιος
  • Αγία Ελένη
  • Άγιος Αυγουστίνος Αρχιεπίσκοπος Καντουαρίας
  • Άγιος Σιμίτριος ο Μάρτυρας και οι συν αυτώ Είκοσι τρείς Μάρτυρες
  • Άγιος Ζαχαρίας ο Ιερομάρτυρας
  • Όσιοι Φουγάτιος και Δαμιανός
  • Άγιος Πρίσκος ο Μάρτυρας και η συνοδεία αυτού
  • Άγιος Ιούλιος ο Μάρτυρας
  • Άγιοι Φηλικίσσιμος, Ηρακλής και Παυλίνος οι Μάρτυρες
  • Άγιος Γεώργιος ο Νεομάρτυρας εκ Βουλγαρίας
  • Εύρεση των ιερών λειψάνων του Οσίου Μακαρίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου