Δευτέρα 9 Μαρτίου 2020

για την Ελλάδα

η πατρίδα μου η Ελλάδα

Δεν τολμώ να μιλήσω 
για την Ελλάδα
ούτε να γράψω γι αυτή.
Ποιητές και λογοτέχνες
πολιτικοί και ειδικοί
έγραψαν, μίλησαν πολύ.
Θα αφήσω να ακουστεί
ο χτύπος της καρδιάς μου,
η ανάσα της ψυχής μου
ο θαυμασμός μου!
Απόψε αναρωτιέμαι γιατί
είναι τόσο ξεχωριστή,
αλλιώτικη, μοναδική
η χώρα μου
ψάχνω στον χάρτη, τα βιβλία
τις ανασκαφές και τα μουσεία
τις θάλασσες και τα βουνά
τέλος 
στην άκρη του βουνού
ή στο βράχο του γιαλού
βρίσκω ναούς και εκκλησάκια
βρίσκω Αγίους και πιστούς 
βρίσκω τη Χάρη του Θεού
Μελιτίνη

σήμερα 9 Μαρτίου γιορτάζουν:

  • Άγιοι Σαράντα Μάρτυρες που μαρτύρησαν στη Σεβάστεια
  • Άγιος Ουρπασιανός
  • Άγιος Καισάριος αδελφός Γρηγορίου Θεολόγου
  • Άγιοι Παππούς, Γιαγιά, Πατέρας, Μητέρα και τα Δύο Παιδιά τους
  • Άγιος Πασιανός Επίσκοπος Βαρκελώνης της Ισπανίας
  • Άγιος Κωνσταντίνος της Κορνουάλλης ο Μάρτυρας
  • Όσιος Βιτάλιος εκ Σικελίας
  • Όσιος Κλεόπας εκ Ρωσίας
  • Άγιοι Χρίστος ο Ιερέας και Πανάγος οι Νεομάρτυρες
  • Σύναξη της Υπεραγίας Θεοτόκου «του Ένσαρκου Λόγου», εν Αλμπαζίν της Ρωσίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου