Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2020

ένας καμβάς η ζήση μου

Η κυρά των Αθηνών. Η Αγία Φιλοθέη που έδωσε
όλα τα χρώματά της στους αναγκεμένους και
για κείνη διάλεξε το "μαύρο" 

Ο καμβάς μου,
σχέδιο δοσμένο,
χρώματα δανεικά!

Παίρνω τα χρώματα αγκαλιά
και βάζω
γαλάζιο στη θλίψη,
κίτρινο στην αδικία,
κόκκινο στην αρρώστια. 

Κρατάω στην αγκαλιά μου
και βάζω χρώματα 
στη ζήση μου,
το γαλάζιο της πίστης,
το κίτρινο της δικαιοσύνης,
το κόκκινο της υπομονής!

Κεντάω το σχέδιο,
ζωγραφίζω τον καμβά μου
και βάζω
χρώματα στον κόσμο μου,
λευκό αφήνω στη χαρά!

Καμβάς, σχέδια, χρώματα,
αγώνες, ήττες, νίκες, μετάνοια.
Ο καμβάς... 
εικόνα της Αγάπης!

Μελιτίνη


Σήμερα 19 Φεβρουαρίου γιορτάζουν:
  • Αγία Φιλοθέη η Αθηναία
  • Άγιος Άρχιππος ο Απόστολος
  • Άγιος Νικήτας ο νέος Ιερομάρτυρας
  • Άγιοι Μάξιμος, Θεόδοτος, Ησύχιος και Ασκληπιοδότη
  • Όσιος Ραβουλάς
  • Όσιοι Ευγένιος και Μακάριος οι Ομολογητές
  • Όσιος Κόνων
  • Όσιος Σωφρόνιος
  • Οσία Μαρία του Όλονετς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου