Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015

ΓΙΟΡΤΗ ΜΗΤΕΡΑΣ

ΓΙΟΡΤΗ ΜΗΤΕΡΑΣ

     Σήμερα Παρασκευή στις 6.30 το απόγευμα αλλά και κάθε Παρασκευή γίνεται στη Χριστιανική Εστία κύκλος μελέτης Αγία Γραφής για νέες γυναίκες, ιδιαίτερα για μητέρες μικρών παιδιών. 
Παράλληλα υπάρχει και η δυνατότητα φύλαξης των παιδιών με δραστηριότητες και πολλά  παιχνίδια. Για να μπορούν ελεύθερα οι μητέρες να παρακολουθούν τον κύκλο μελέτης Αγίας Γραφής. Να τονίσουμε ότι κατά τη φετινή κατηχητική περίοδο μελετάμε το κατά Ιωάννην Ευαγγέλιο.
Σας γράφω την ανακοίνωση αυτή για τον κύκλο νέων μητέρων ευκαιριακά με τη γιορτή Μητέρας. Εμείς οι Ορθόδοξοι χριστιανοί γιορτάζουμε τη μητέρα στις 2 Φεβρουαρίου, ημέρα της Υπαπαντής του Κυρίου μας.
Πέρασε η γιορτή της Υπαπαντής κι εμείς στη Χριστιανική Εστία δεν κάναμε ακόμη τη γιορτή στις μητέρες που είναι παράδοση. Προσέξατε το ακόμη; 
    Παραδόσεις που μας κάνουν ευγνώμονες ή ακόμη και καλύτερους δεν τις εγκαταλείπουμε!!!

Για όλες τις γυναίκες της περιοχής μας θα γίνει και θα τους αφιερωθεί η 
γιορτή της Μητέρας 
στις 
21 Φεβρουαρίου 2015, ημέρα Σάββατο και ώρα 6 μ.μ. 
στην αίθουσά μας (Ευριπίδου 77) 

          Το γράφω από σήμερα για να βάλετε στο πρόγραμμά σας την γιορτή αυτή. Και μέχρι να πραγματοποιηθεί θα σας το θυμίζω με διάφορα στοιχεία που θα σας δίνω. 








Μητέρα και παιδί
Μια σχέση μοναδική και αποκλειστική για όλους τους ανθρώπους. Μια σχέση που κάποιες έχουν την ευλογία να βρίσκονται και στις δύο θέσεις αλλά σίγουρα όλοι μας βρισκόμαστε στη θέση του παιδιού. 
Από την πλευρά του παιδιού ας δούμε σήμερα τη σχέση αυτή. 
Συνήθως η μάνα είναι δεδομένη. Ρωτήστε τα ορφανά παιδιά.
Όταν είναι άρρωστη συνειδητοποιούμε την ασφάλεια που νιώθουμε κοντά της. Τις φορές που η μάνα μου ήταν άρρωστη, χανότανε ο κόσμος για μένα. Ζούσα μόνο για να περιμένω να γίνει καλά. 
Συνήθως είναι δεδομένα και όλα όσα μας προσφέρει. Σκεφτείτε τις φορές που ξεσηκώσαμε τον κόσμο επειδή δεν έφτιαξε το φαγητό που μας αρέσει ή δεν είναι πλυμένο το αγαπημένο μας πουλόβερ. 
Για να μην αναφέρω και τις φορές που τη θέλουμε κοντά μας. Αναρωτιέμαι πόσες φορές είπα 
"ευχαριστώ μαμά 
    για το φαγητό, 
    για τα καθαρά σεντόνια, 
    για το συμμαζεμένο σπίτι, 
    για τη φροντίδα την καθημερινή αλλά και 
    τις ιδιαίτερες φροντίδες στις αρρώστειες, 
              στις περιόδους των εξετάσεων, 
              στις άλλες περιόδους προβληματισμών
αν δεν σταματήσω εδώ την αναφορά δεν θα σταματήσω ποτέ, επειδή θα μου πάρει τόσα χρόνια να τα λέω όσα χρόνια ζω!












1 σχόλιο:

  1. Επιτρεψτε μου να ενωσω και τις δικες μου ευχαριστιες και να τις στειλω στη μητερα μου και να συμπληρωσω λιγο την ατελειωτη λιστα. Ευχαριστω λοιπον μανα για την αγαπη σου, για την αγκαλια σου, για το ενδιαφερον σου, για την τρυφεροτητα σου, για την κατανοηση σου. Ευχαριστω για τις προσευχες σου, για τις μετανοιες που εκανες ενω θα'πρεπε να τις κανω εγω, για τα συγνωμη που ειπες ενω θα'πρεπε να τα πω εγω, για το λιμανι που ησουν και ξεκουραζε την ψυχη μου, αφου εσυ επαιρνες καθε βαρος και με γεμιζες ελπιδα. Ευχαριστω μανα για τις γεφυρες αγαπης που εχτισες γυρω μαυ και μου'μαθες να πορευομαι πανω σ'αυτες, ακομα κι οταν γυρω μου υπαρχουν προβληματα και δυσκολιες. Ευχαριστω για τις αξιες σου, ευχαριστω για την πιστη σου. Δεν θα ξεχασω ποτε οταν ησουν κατακοιτη απο σοβαρη, θανατηφορα ασθενεια στο κρεββατι ενος νοσοκομειου που μεσα σε αβασταχτους πονους δεν σταματησες στιγμη να προσευχεσε. Δεν μπορουσες να κανεις πια τον σταυρο σου και γι'αυτο εκανες το σημειο του σταυρου πανω στο σεντονι. Σε ρωτησα για ποιον προσευχεσε. Μου ειπες για σας τα παιδια μου!!! Της ειπα μαμα προσευχηθεις για σενα για την ψυχη σου. Μου ειπε Η ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΡΦΑΝΗ ΧΩΡΙΣ ΕΣΑΣ !!! Γι'αυτο μανα σ'ευχαριστω πανω απ'ολα και περα απ'ολα για το Μεγαλειο της Ψυχης σου που με τυλιγει και με συντροφευει καθε μερα μεχρι και σημερα κι ας περασαν χρονια απο τοτε που κοιμηθηκες. Σ'αγαπω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή