Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2021

Θα ήθελα να ήμουν μαζί με τους βοσκούς

    
    Πόσο θα ήθελα να ήμουν ένας βοσκός εκεί στα βοσκοτόπια της Βηθλεέμ. Να καθόμουν μαζί με τους άλλους βοσκούς γύρω από τη φωτιά. Να έβλεπα τον Άγγελο, να άκουγα τα υπερκόσμια λόγια του, την είδηση για τον νεογέννητο Μεσσία! Τη χαρά που έφερνε και το Φως μέσα στην σκοτεινή παγερή νύχτα.
    Θα ήθελα να ήμουν βοσκός και να καθόμουν μαζί με τους φίλους βοσκούς, να μην τους άφηνα επειδή με εκνεύριζαν, ούτε να ήμουν θυμωμένος και απομονωμένος... 
    Θα ήθελα να ήμουν μαζί με τους βοσκούς, αγαπημένοι να καθόμασταν γύρω από τη φωτιά και με καρδιά αγνή και καθαρή να έβλεπα τη στρατιά των Αγγέλων να διαλύει το σκοτάδι και να ψάλει ουράνιες μελωδίες
    Να ήμουν βοσκός και μαζί με τους άλλους βοσκούς να πηγαίναμε να προσκυνήσουμε το Θείο Βρέφος...!

    καλά Χριστούγεννα

Μελιτίνη



 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου