Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2021

ψάχνοντας απαντήσεις

και που να ξερες πως η σκάλα είναι
για να βγεις από το σκοτάδι που βυθίστηκες
- Είμαι μέσα στην θλίψη, όλα γύρω μου μουντά
- Βρες κάτι να χαρείς
- Είναι τόσο ασήμαντα και εφήμερα όλα, η θλίψη δεν φεύγει
- Είμαι στη μοναξιά, κανείς κοντά μου
- Ανακάλυψε ανθρώπους
- Οι άνθρωποι είναι μακριά από εδώ που είμαι
- Είμαι αδύναμος
- Ψάξε μια πηγή δύναμης
- Όσο για τη δύναμη, μου είπαν να τη βρω μέσα μου
...........
    Συνεχίσαμε για λίγο ακόμη, είχα τόσο ανάγκη να βρω απαντήσεις, πίστευα πως η συζήτηση θα με βοηθούσε. Μεταξύ μας, ένιωθα ακριβώς τα ίδια, δεν είχα απαντήσεις. Έλπιζα να βρω λύση και για μένα...  Κουνώντας τα κεφάλια μας βυθιστήκαμε στη σιωπή.

    Το ξημέρωμα μάς βρήκε στην ίδια θέση. Τότε, αρχίσαμε να λέμε αναμνήσεις από τα παιδικά μας χρόνια. Και σα να γυριζότανε μια ταινία στα μάτια μου, είδα τη γιαγιά να είναι συνέχεια χαρούμενη και χαμογελαστή και πολύ συχνά να μιλά και να γελά με τις γειτόνισσες. Είδα τον παππού να προχωράει με την πίστη ότι όλα θα είναι καλά. Είδα τους γονείς μου να είναι συνεχώς μαζί. 
    Η απάντηση ήρθε μπροστά μου. Χαρούμενες οι μορφές τους -έτσι όπως τους ήξερα- μου έδειχναν τον Ναό, τον παπά Χρήστο, τις εικόνες, την Παναγία, τον Χριστό...

Μελιτίνη

σήμερα 18 Νοεμβρίου γιορτάζουν:
  • Ὁ Ἅγιος Πλάτωνας
  • Ὁ Ἅγιος Ῥωμανός
  • Τὸ Ἅγιο Νήπιο
  • Ὁ Ἅγιος Ῥωμανὸς ὁ Μάρτυρας ἀπὸ τὴν Παλαιστίνη
  • Οἱ Ἅγιοι Ζακχαῖος καὶ Ἀλφαῖος
  • Ὁ Ὅσιος Βασίλειος
  • Ὁ Ἅγιος Ἀναστάσιος ὁ Νεομάρτυρας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου