Δευτέρα 5 Απριλίου 2021

φυλαγμένα γράμματα

 

    Όπως μιλάμε, θα ήθελα να σου διαβάσω κάποια ωραία κείμενα που βρήκα σε γράμματα ξεχασμένα μέσα στο συρτάρι της γιαγιάς.
    Θυμάμαι, όταν ήμουν μικρή που πηγαίναμε στο χωριό να τους πάρουμε, για να γιορτάσουν μαζί μας τις γιορτές των Χριστουγέννων. Κάποια φορά μείναμε εκεί μαζί τους και φύγαμε την άλλη μέρα. Εκείνο το βράδυ, η γιαγιά αντί για παραμύθι μας μίλησε για την αδελφή της:
    "Έχω να τη δω πολλά χρόνια. Είναι η αγαπημένη μου αδελφούλα. Έτσι τη νιώθω ακόμη. Έχει κι αυτή παιδιά κι εγγόνια, να εδώ τα γράφει στα γράμματα, που στέλνει τα τελευταία χρόνια. Έχει και καημούς μακριά από την πατρίδα... Περισσότερο από όλα θέλει να γυρίσουν πίσω, εδώ στο χωριό μας. Κι εγώ μια επιθυμία έχω τώρα πια, να δω την αδελφή μου, πριν πεθάνω. Τριάντα χρόνια έχω να τη δω, πόσα ακόμη να περιμένω... Ακούτε, τι μου γράφει στο τελευταίο της γράμμα..."
    Κρατάω στα χέρια μου την αλληλογραφία τους. Καιροί δύσκολοι, πολιτικοί και εθνικοί λόγοι τις κράτησαν μακριά. Όμως εγώ κρατάω στα χέρια μου μια ζεστή αδελφική αγάπη, γνήσια τόσο, που δεν αφήνει κανέναν εχθρό και καμμιά ιδεολογία να την επηρεάσει. Η γιαγιά μου και η αδελφή της πέρασαν πολλά από πολύ μικρές. Είχαν το άστρο να γεννηθούν στις αρχές του προηγούμενου αιώνα, τότε που ακόμη δεν είχε έρθει η λευτεριά στην αγαπημένη μας Θράκη.

(συνεχίζεται)

Μελιτίνη

σήμερα 5 Απριλίου γιορτάζουν:

  • Οἱ Ἅγιοι Οὐϊκτωρίνος, Οὐΐκτωρ, Νικηφόρος, Κλαύδιος, Διόδωρος, Σαραπίων καὶ Παπίας οἱ Μάρτυρες
  • Οἱ Ἅγιοι Δίδυμος καὶ Θεοδώρα οἱ Μάρτυρες
  • Ἡ Ὁσία Θεοδώρα ἡ ἐν Θεσσαλονίκῃ
  • Ὁ Ἅγιος Ζήνων ὁ Μάρτυρας
  • Ὁ Ἅγιος Θέρμος ὁ Μάρτυρας
  • Οἱ Ἁγίες κυρία καὶ δούλη οἱ Μάρτυρες
  • Οἱ Ἅγιοι Μάξιμος καὶ Τερέντιος οἱ Μάρτυρες
  • Οἱ Ἁγίες Πέντε Μάρτυρες νεάνιδες ἀπὸ τὴν Λέσβο
  • Ὁ Ἅγιος Πομπήιος ὁ Μάρτυρας
  • Ἡ Ἁγία Ὑπομονὴ ἡ Μάρτυς
  • Ὁ Ἅγιος Μπέκαν ὁ ἐξ Ἰρλανδίας
  • Μετακομιδὴ Τιμίων Λειψάνων Ἁγίου Ἰὼβ Πατριάρχου Μόσχας καὶ πάσης Ρωσίας
  • Ὁ Ἅγιος Γεώργιος ὁ Νεομάρτυρας ἐκ χώρας Σάμου
  • Ἡ Ἁγία Ἀργυρὴ ἡ Νεομάρτυς
  • Ὁ Ἅγιος Παναγιώτης ὁ Νεομάρτυρας


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου