Παρασκευή 29 Ιανουαρίου 2021

νόμος της αγάπης

 


έλα, αδελφέ μου, να σηκώσουμε μαζί τα βάρη
τα δικά μου, τα δικά σου
τόσο διαφορετικά και τόσο ίδια
πάθη, αδυναμίες, ελαττώματα,
άφησέ με, να σε βοηθήσω, λυγίζεις από το βάρος
είμαι εδώ δίπλα σου, θέλω και μπορώ να βοηθήσω
βόηθα με κι εσύ, βλέπεις είμαι κι εγώ αδύναμος
βόηθα με, να σταθώ, να μη σπάσω...

τα βάρη μας σηκώνουμε μαζί 
είναι νόμος του Χριστού, ο νόμος της αγάπης
είμαι δίπλα σου, μαζί προχωράμε
είμαι αδελφός σου

Μελιτίνη

***«Αλλήλων τα βάρη βαστάζετε, και ούτως αναπληρώσατε τον νόμον του Χριστού»


σήμερα 29 Ιανουαρίου γιορτάζουν:

  • Ανακομιδή Ιερών Λειψάνων του Αγίου Ιερομάρτυρος Ιγνατίου του Θεοφόρου
  • Όσιος Ιγνάτιος ο Σιναΐτης εκ Ρεθύμνης
  • Άγιος Δημήτριος ο Χιοπολίτης
  • Αγίοι Επτά Μάρτυρες οι εν Σαμοσάτοις τελειωθέντες
  • Άγιοι Σιλουανός ο Επίσκοπος, Λουκάς ο Διάκονος και Μώκιος ο Αναγνώστης
  • Άγιοι Σάρβηλος και Βεβαία οι εν Εδέσση Μάρτυρες
  • Άγιος Βαρσιμαίος Επίσκοπος Εδέσσης ο Oμολογητής
  • Όσιος Αφραάτης
  • Όσιος Ακεψιμάς
  • Άγιος Gildas ο σοφός
  • Όσιος Λαυρέντιος εκ Κιέβου
  • Άγιοι Γεράσιμος, Ιωνάς και Πιτιρίμ εκ Ρωσίας
  • Άγιος Ανδρέας Ρουμπλιόβ ο Εικονογράφος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου