Δευτέρα 7 Σεπτεμβρίου 2020

Καλοκαίρι μου

« Ένα σεντόνι λευκό να ρίχνεις στους ώμους σου πριν πλαγιάσεις το καλοκαίρι…»

Να ντύνεσαι άσπρο, να σε φωτίζει το φεγγάρι, να σε βλέπω στο σκοτάδι που γύρω σου απλώνεται.

Να σκεπάζεσαι με ένα λευκό σεντόνι, να μπορεί να γίνεται πανί στα όνειρά σου, να το φυσά το αεράκι και να ταξιδεύει στην θάλασσα της καρδιάς σου.

Να ρίχνεις το σεντόνι πάνω σου να γίνεται θόλος ν’ αντηχούν τα συναισθήματα και τα τραγούδια σου.

Να σκεπάζεσαι απαλά, να μην μένεις μόνη το βράδυ.

Να ‘χεις ύφασμα για τον χορό στον ουρανό, να ‘χεις μια θέση στον γαλαξία!

Κι όμως… 

Σαν να μου κρύωσες ψυχή μου, σαν να μου πάγωσες καρδιά μου, σαν να τελείωσε το καλοκαίρι σου!

Και τώρα… που από ώρα έχεις πλαγιάσει και τα χέρια σου καθηλωμένα αναζητούν τα λουλούδια του καλοκαιριού;

Άσε… Μην κουράζεσαι άλλο…

Θα σε σκεπάσω εγώ!

Θα ρίξω εγώ το λευκό σεντόνι πάνω σου να συνεχίσεις το ταξίδι σου!

Αμήν  

Ερατώ Α.Μ.


σήμερα 7 Σεπτεμβρίου γιορτάζουν:

  • Προεόρτια της Γέννησης της Δεσποίνης ημών Θεοτόκου και Αειπαρθένου Μαρίας
  • Άγιος Σώζων
  • Οσία Κασσιανή η Υμνογράφος
  • Άγιοι Εύοδος και Ονησιφόρος οι Απόστολοι
  • Άγιος Ευψύχιος
  • Όσιος Πέτρος ηγούμενος της Μονής του Σωτήρος της επικαλούμενης του Βαθέος Ρύακος
  • Όσιος Λουκάς από την επαρχία Λυκαόνων
  • Άγιος Ιωάννης ο Θαυματουργός Αρχιεπίσκοπος Νοβογορδίας
  • Όσιος Σεραπίων του Πσκωφ
  • Άγιος Σώζων ο Κύπριος


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου