Τρίτη 30 Ιουνίου 2020

ο αδελφός μου


μαζί στα παιχνίδια 
των παιδικών μας χρόνων
μου έμαθε ποδήλατο εκείνο το καλοκαίρι
-κι ας ήταν πολύ μικρός-
και μετά αυτοκίνητο...

ο αδελφός μου δυνατός
...και ευαίσθητος
ονειρευόταν συχνά
μοιραζόταν τα όνειρά του μαζί μου

μεγαλώσαμε...
ο καθένας ακολούθησε τα όνειρά του

όμως... η αδελφική αγάπη 
μας κρατάει στον ιστό της
σε έναν ιστό αγάπης και ελευθερίας
...............
αδελφέ μου
αστέρια φωτίζουν το δρόμο σου
-θυμάσαι που τα βλέπαμε τα καλοκαίρια;-
κι εσύ πιστός τα ακολουθείς,
φροντίζεις όλους γύρω σου

συνέχισε να είσαι 
το ευγενικό χαμογελαστό παιδί
με καλοσύνη και αγάπη

Μελιτίνη

σήμερα 30 Ιουνίου γιορτάζουν:

  • Σύναξη των Αγίων Δώδεκα Αποστόλων
  • Άγιος Μελίτων
  • Άγιος Πέτρος εκ Σινώπης
  • Άγιος Φυγέλλος Απόστολος από τους Ο'
  • Άγιοι Χίλιοι Σαράντα Μάρτυρες
  • Μνήμη των αγρίως σφαγιασθέντων υπό Κουρδικών ορδών εν τω νομώ Διαρβεκίρ της Μικράς Ασίας
  • Άγιος Πέτρος ο πρίγκιπας του Ορντύνσκϊυ, Ροστώβ
  • Άγιος Στέφανος του Τόμσκ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου