Παρασκευή 19 Ιουνίου 2020

Κυρά των νησιών μας



Τα νησιά της Παναγιάς

Παναγιά μου αγαπημένη, 
στην αρμύρα βουτηγμένη του πελάγου μας.
Στα νησιά που θα σαλπάρω 
με τον φίλο μου τον γλάρο, θα σε βρω.
Ψηλά πάνω στο βουνό, 
στον ξανθό αιγιαλό, και στα κάστρα σου.
Σε πλαγιές μ’ αγριελιές, σε μοναστήρια κι εκκλησιές, 
όπου κι αν πάω, 
σ’ όλα τα νησιά, εσένα Παναγιά μου, συναντάω.

Η ματιά σου κι αγκαλιά σου Παναγία μου, 
πώς χωράει τόση θάλασσα απορώ!
Όλα τα νησιά, Ω! Παναγία μου, 
εσένα έχουνε Κυρά τους και Φουρό.

Στα νησιά μας που σαλπάρω Παναγία μου, 
η μορφή σου κέρινη, λαμπρή, 
ατενίζει της θαλάσσης τη σιγή.

Στην ψυχή μου, τι χαρά! 
Που σε βρήκα Παναγιά,
 να χορεύεις στης θαλάσσης τον αφρό, 
να κρατάς στην αγκαλιά σου τον Χριστό!

Παναγιά αγαπημένη, 
στην αρμύρα βουτηγμένη της γαλάζιας θάλασσας,
 Τις ψυχές να ταξιδεύεις της ανθρωποθάλασσας.

Ερατώ Α.Μ.


 καλοκαίρι και προσκύνημα της Παναγίας
στις θάλασσές μας,
σημαίνει ελληνικό καλοκαίρι

σήμερα 19 Ιουνίου γιορτάζουν:

  • Άγιος Ιούδας ο Απόστολος
  • Όσιος Παΐσιος ο Μέγας και θεοφόρος
  • Άγιος Ζώσιμος
  • Όσιος Ζήνων
  • Άγιος Ασύγκριτος ο Ιερομάρτυρας
  • Όσιος Βαρλαάμ ο Βάζσκυ
  • Άγιος Ιώβ Μητροπολίτης Μόσχας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου