Παρασκευή 12 Ιουνίου 2020

η σύνεση στη ζωή μου


ψάχνω  τη σύνεση
κι αναρωτιέμαι...

με ποιον τρόπο να κάνω 
τη σύνεση οδηγό μου,
η γνώση είναι απαραίτητη 
αλλά δεν φτάνει
κρατάω τη σοφία και την ενσυναίσθηση 
κάτι ακόμη λείπει...

είναι η  παρουσία σου, Χριστέ μου,
όταν έλεγες
"έρωτήσω τον πατέρα και 
άλλον Παράκλητον δώσει ύμίν 
ίνα μένη μεθ' ύμών εις τόν αiωνά"
που μου δίνει δύναμη
για να έχω σύνεση!

Μελιτίνη

σήμερα 12 Ιουνίου γιορτάζουν:
  • Όσιος Ονούφριος ο Αιγύπτιος
  • Όσιος Πέτρος ο Θεοφόρος ο εν Άθω ασκήσας
  • Άγιος Ιωάννης ο Τραπεζούντιος ο εν Ασπροκάστρω αθλήσας, ο Νεομάρτυρας
  • Αγία Αντωνίνα
  • Όσιος Ιουλιανός εν τοις Δογάζου
  • Όσιος Ζήνων
  • Άγιος Ιωάννης ο Στρατιώτης
  • Όσιος Αρσένιος Κονεζίας ο Θαυματουργός
  • Άγιος Συνέσιος ο νέος Οσιομάρτυρας πού μαρτύρησε στη Θεσσαλονίκη
  • Άγιος Βενέδικτος ο νέος Οσιομάρτυρας που μαρτύρησε στη Θεσσαλονίκη
  • Άγιος Τιμόθεος ο νέος Οσιομάρτυρας που μαρτύρησε στη Θεσσαλονίκη
  • Άγιος Παύλος ο νέος Οσιομάρτυρας από τα Ιωάννινα
  • Άγιος Ονούφριος ο εν Κορωνησία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου