Τετάρτη 8 Απριλίου 2020

αγάπη με ελλείψεις;

ολόκληρη αγάπη

Από μικρός αναζητούσα
το μέτρο της αγάπης
έψαχνα τριγύρω, 
έβλεπα αγάπη, τη θαύμαζα 
και κάθε φορά αποφάσιζα 
να την ακολουθήσω!

Και κάθε φορά έβγαζε σε αδιέξοδα
ήτανε λειψή, έλειπε κάποιο κομμάτι.
Κάποτε αποφάσισα να μαζέψω 
όλα αυτά τα λειψά κομμάτια,

αν ήμουν τυχερός,
όλα μαζί θα έκαναν 
την τέλεια αγάπη,
δυσκολεύτηκα, 
αλλά τα κατάφερα!

Ιδού όλη η αγάπη μπροστά μου!
-δεν με γελούσαν τα μάτια μου-
στη μορφή της ξεχώρισα τη γιαγιά μου
κοίταξα καλύτερα με μεγαλύτερη ένταση
και είδα δίπλα της τον παππού μου!

Μελιτίνη
σήμερα 8 Απριλίου γιορτάζουν:

  • Άγιοι Άγαβος, Ρούφος, Φλέγων και Ασύγκριτος από τους 70 Αποστόλους
  • Όσιος Κελεστίνος Πάπας Ρώμης
  • Άγιος Παυσίλυπος
  • Άγιος Ιωάννης ο Ναύκληρος
  • Όσιος Νήφων ο Ρώσος ο θαυματουργός
  • Άγιος Ιωάννης ο Κουλικάς
  • Άγιος Αμάνδος
  • Άγιοι Ιανουάριος, Μαξίμη και Μακαρία οι Μάρτυρες
  • Άγιος Περπέτουος
  • Όσιος Ρούφος εν τη Λαύρα του Κιέβου ασκήσαντος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου