Τετάρτη 22 Απριλίου 2020

όλα στο Φως

Άγιο Φως

Άγιο το Φως της Ανάστασης
καταυγάζει τον κόσμο!
η φύση όλη λουσμένη στο φως!
γιορτάζει...

Φως, φωτίζει τη ζήση μου,
κάθε γωνιά της καρδιάς μου!
Φως, καθαρίζει την ψυχή μου
φέγγει τα όνειρά μου,

ξεκάθαρα μπροστά μου
πιο καθαρά τα συναισθήματα
χαρά, αγάπη κι ελπίδα.
Ανέστη ο Χριστός!
γιορτάζω...

Μελιτίνη

Νῦν πάντα πεπλήρωται φωτός,
οὐρανός τε καὶ γῆ καὶ τὰ καταχθόνια· 
ἑορταζέτω γοῦν πᾶσα κτίσις, 
τὴν ἔγερσιν Χριστοῦ, ἐν ᾗ ἐστερέωται

σήμερα 22 Απριλίου γιορτάζουν
  • Όσιος Θεόδωρος ο Συκεώτης επίσκοπος Αναστασιουπόλεως
  • Άγιος Ναθαναήλ ο Απόστολος
  • Άγιος Νέαρχος
  • Άγιος Γάιος Επίσκοπος Ρώμης
  • Άγιος Βικτωρινός ο Μάρτυρας
  • Όσιος Ανανίας εκ Μαλλών Κρήτης
  • Άγιος Γρηγόριος Γραβανός ο Νισύριος
  • Άγιος Πλάτων ο Ιερομάρτυρας επίσκοπος Μπάνια Λούκα
  • Όσιοι Απόστολος και Θεοχάρης οι αυτάδελφοι
  • Σύναξη πάντων των Σιναϊτών Αγίων
  • Ανακομιδή Ιερών Λειψάνων του Οσίου Ιωσήφ του Γεροντογιάννη
  • Σύναξη της Παναγίας της Υψενής στη Ρόδο
  • Όσιος Νίκανδρος ο Σιναΐτης ο εκ Καστελορίζου
  • Όσιος Λεόντιος ο εν Βλαχέρνα Αρκαδίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου