Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2020

ανεμόμυλοι

ανεμόμυλος
Θα ήθελα να ήμουν σαν τον ανεμόμυλο
να χαίρομαι στον αέρα, για να έχω δουλειά
να είμαι μαζί με άλλους, για να έχω παρέα
να αποδίδω ενέργεια, για να προσφέρω απλόχερα
να είμαι κοντά στη θάλασσα, για να ζω κοντά στη θάλασσα
να καθρεφτίζομαι στα νερά, για να περισσεύει η ομορφιά.

Θα ήθελα να ήμουν σαν τον ανεμόμυλο
να δροσίζω τους πυρωμένους
να ταΐζω τους πεινασμένους
να θεραπεύω τους περαστικούς
να βλέπω όλα τ αστέρια και
να ονειρεύομαι στο δρόμο του φεγγαριού μέσα στη θάλασσα
Μελιτίνη

Σήμερα 24 Φεβρουαρίου γιορτάζουν:

  • Α' και Β' Εύρεση Τιμίας κεφαλής του Αγίου Προφήτου, προδρόμου και βαπτιστού Ιωάννη
  • Όσιος Boisil εκ Σκωτίας
  • Άγιος Ethelbert βασιλιάς της Αγγλίας
  • Όσιος Έρασμος εκ Ρωσίας
  • Όσιος Ιωάννης ο Θεριστής ο εν Καλαβρία
  • Άγιος Cumein

1 σχόλιο:

  1. Πολύ ωραίες σκέψεις! Σα να βλέπουμε το καθετί με άλλα ματιά, με φιλάνθρωπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή