Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2020

είδωλα και καθρέπτες


ο ήλιος παίζει με τα χρώματα και η θάλασσα είναι καθρέφτης του παιχνιδιού!
παίρνει κι αυτή από τη δόξα τους, αντανακλώντας την ομορφιά τους
(στην άλλη άκρη του Ατλαντικού)  

ο καθρέφτης μου

Όπου και να πάω,
ο καθρέφτης μου δείχνει
τη μεγαλειότητα τον εαυτό μου.

Δηλώνω, πως παρασύρομαι και
αντί να βλέπω στο κάτοπτρο,
γίνεται καθρέφτης μου
κάθε φορά ο απέναντί μου!
Πως παρασύρομαι...
φωνάζω όταν μου φωνάζουν,
γελάω όταν μου γελάνε,
θυμώνω όταν μου θυμώνουν...
εγώ, που θέλω την ελευθερία μου,
την ανεξαρτησία μου,
τη γνησιότητα,
αντιγράφω!

Για άλλη μια φορά υπόσχομαι,
να βλέπω στον καθρέφτη
τον εαυτό μου,
την εικόνα του Δημιουργού μου,
με την ομορφιά και την ασχήμια,
με τη μοναδικότητά μου!
στο επίπονο της ζωής μου ταξίδι,
στην αντάμωση με τον Πατέρα!
Μελιτίνη


Σήμερα 22 Φεβρουαρίου γιορτάζουν:

  • Ψυχοσάββατο
  • Μνήμη των εν τοις Ευγενίου ευρεθέντων Μαρτύρων
  • Όσιος Αθανάσιος ο Ομολογητής της Μονής Παυλοπετρίου
  • Αγία Ανθούσα και οι δώδεκα υπηρέτες της
  • Άγιος Συνετός
  • Όσιοι Θαλάσσιος και Λιμναίος
  • Όσιος Βαραδάτος
  • Άγιος Τελεσφόρος Επίσκοπος Ρώμης
  • Άγιος Βλάσιος ο Επίσκοπος
  • Άγιος Αρίστων ο θαυματουργός, επίσκοπος Αρσινόης Κύπρου
  • Άγιοι Εννέα Μάρτυρες της Κολά εν Γεωργία
  • Αγία Θεοκτίστη του Βορονέζ η Νεομάρτυς
  • Όσιος Γερμανός του Στολομπέν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου