Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2020

ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΟΥ ΑΣΩΤΟΥ

ΑΣΩΤΟΥ ΕΡΓΑ

Μακριά από το βλέμμα του πατέρα
μπορώ!
Μακριά από τη θαλπωρή της οικογένειας
αντέχω!
Χωρίς αδελφική αγάπη
ζω!
Έτσι νόμιζα μέχρι εχθές αργά,
άλλα, όταν 
η πείνα έλιωσε τη γεύση,
η κακουχία σύντριψε την αντοχή,
η μοναξιά κυριάρχησε στο νου, 
η αμαρτία άδειασε την ψυχή
είπα "φτάνει"
γνωρίζω τον Πατέρα μου,
σήμερα σηκώνομαι,
γυρίζω στον Πατέρα μου
"αναστάς πορεύσομαι προς τον πατέρα μου"
..........................
πλησιάζω το σπίτι
βραδύνω το βήμα, όταν αντικρίζω τον, 
να τρέχει προς εμένα!
να τος, έφτασε, τώρα τι θα γίνει;
Ανοίγει τα χέρια, μ'  αγκαλιάζει,
βουλιάζω στην Αγάπη του Πατέρα μου!
κρατώντας μια ακόμη αντίσταση...
"Πάτερ, ἥμαρτον εἰς τὸν οὐρανὸν καὶ ἐνώπιόν σου, 
οὐκέτι εἰμὶ ἄξιος κληθῆναι υἱός σου."
Δεν μ' ακούει;
Διατάζει να μου δώσουν τη στολή την πρώτη,
διατάζει γλέντι!
 Δεν αφήνω ξανά την Αγάπη!
 Δεν αφήνω ξανά τον Πατέρα!
Μελιτίνη


Σήμερα 16 Φεβρουαρίου γιορτάζουν:

  • Κυριακή του Ασώτου
  • Άγιος Πάμφιλος και οι συν αυτώ Μάρτυρες
  • Άγιος Φλαβιανός Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως
  • Όσιος Μαρουθάς ο επίσκοπος συν των Αγίων Μαρτύρων εν Μαρτυροπόλει
  • Όσιος Φλαβιανός
  • Άγιος Ρωμανός ο νέος Οσιομάρτυρας
  • Σύναξη της Υπεραγίας Θεοτόκου «ἐν Κύπρῳ»
  • Άγιος Tanco Επίσκοπος Βέρντεν
  • Άγιος Μακάριος Μητροπολίτης Μόσχας
  • Άγιος Ηλίας ο Ιερομάρτυρας
  • Άγιοι Τιτίος, Ιούστος, Χλόη και Κρίσπος



2 σχόλια:

  1. Αυτή η παραβολή πάντα με συγκινούσε από μικρό παιδί! !! Τώρα δε σε κάποια ηλικία κλαίω κιόλας! !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. θυμαμαι ακόμα (και ελπίζω για πολύ ακόμα καιρό) ένα αγιογραφικό που κάναμε στην κατασκήνωση και την ομαδάρχισσά μας να επαναλαμβάνει μια φράση...
    "Πού αλλού να πάμε Κύριε;" αυτό μου θυμίζει αυτή η επιστροφή του ασώτου.
    πολύ όμορφο, σας ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή