Κυριακή 22 Μαρτίου 2015

ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ

ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ



Σας περιμένουμε στη γιορτή σήμερα Κυριακή 22 Μαρτίου 
και κάποια ακόμη από αυτά που είπε ή έγραψε ο μεγάλος Έλληνας αγωνιστής

ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ “ΑΠΟΜΝΗΜΟΝΕΥΜΑΤΑ”

 Η αγαθότη του Θεού είναι άβυσσος της θαλάσσης, τους μωρούς κάνει σοφούς, τους σοφούς μωρούς, τους αντρείους δειλούς, τους δειλούς αντρείους, διά να δοξάζεται ο πλάστης του παντός.

Η πατρίδα του κάθε ανθρώπου και η θρησκεία είναι το παν.

Γλυκύτερον πράμα δεν είναι άλλο από την πατρίδα και θρησκεία.

Όσο αγαπώ την πατρίδα μου δεν αγαπώ άλλο τίποτας. Ναρθή ένας να μου ειπή ότι θα πάγη ομπρός η πατρίδα, στρέγομαι να μου βγάλη και τα δυο μου μάτια. Ότι αν είμαι στραβός, και η πατρίδα μου είναι καλά, με θρέφει. Αν είναι η πατρίδα μου αχαμνά, δέκα μάτια νάχω, στραβός θανά είμαι.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου